آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

هدیه خدا

6557

.........

1392/10/13 22:17
نویسنده : مامان جون
132 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی نازمBalloons

دلم خواست برات بنویسم اما نمیدونم از چی،جونم برات بگه عزیزکم ، احوالات مامان خوبه فعلا خودمو سرگرم کردم که کمتر به اومدنت فکر کنم، نه اینکه دوستت نداشته باشم اما اینجوری بهتره، هر وقت خدا بخواد میایی گلکمقلب

خیلی خیلی دوستت دارمقلبقلب

بووووووووووووووسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زهرا
13 دی 92 23:05
آره عزیزم خوب میکنی خودتو سرگرم کن هر وقت خدا بخواد میاد جدیدا منم بی خیال شدم البته کمی
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم بهترین کار اینه که بی خیال باشیمو همه چیزو بسپریم بخدا
فرزند صالح
14 دی 92 17:11
ایشالا نی نی ام به وقتش میاد و وقت سر خاروندن برات نمیذاره عزیزم
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان آینده
15 دی 92 10:18
یه روزی همه ی نی نی هایی که پیش خدا جا خوش کردن میان توی دل مامان هاشون و می دونم روزگار شیرین مادری هم برای ما می رسه عزیزم ان شاالله همیشه شاد و خوشبخت باشی
مامان جون
پاسخ
آره گلم منم مطمنم
مامان کیانا و صدرا
15 دی 92 16:40
شادی یادت نره دوست جونی من
مامان جون
پاسخ
چشم دوست من
fariba
21 دی 92 10:18
انشاالله با خواست خدا وبا فکرای زیبا مامانیش حتما میاد ایشاالله
مامان جون
پاسخ
ایشالله
ناناز
23 دی 92 10:29
سلام عزیزم بسپار به خدا بهترین کار همینه و اصلا خودتو درگیرش نکن بزن به بیخیالی ببین چقد زود جواب بگیری صد در صد با اطمینان دارم میگمااااااااااا
مامان جون
پاسخ
سلام مبارک باشه اومدن نی نی عزیزم فکر خوبیه بی خیال شدن، توکل برخدا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد